60 dagen bedenktijd!
Grote cupmaten (t/m cup M)!
Gratis verzending *
Webwinkel KeurZwangerschapspanty's
0
60 dagen bedenktijd!
Grote cupmaten (t/m cup M)!
Gratis verzending *

Klantenservice

Vragen, Een groot deel van de antwoorden vind u hier, mocht u verder toch nog vragen hebben neem dan contact met ons op.

Klantenservice

Bekijkt u dan eerst op deze pagina de veelgestelde vragen. Vaak wordt uw vraag direct beantwoord.
 

Wordt uw vraag op deze pagina niet beantwoord?
Neemt u dan gerust contact met ons op!
 

Contactformulier
U kunt direct contact met ons opnemen door middel van het formulier aan de onderkant op deze pagina. We streven er naar om zo snel mogelijk te reageren.
 

E-mail
U kunt ons bereiken per email via [email protected]


Telefoon 
Wij zijn telefonsich bereikbaar op het nummer 085-06 09 662


Watsapp
We zijn via Watsapp bereikbaar op het nummer 06-23223429 

Lingerie en Badmode informatie

Het kan soms komen dat een maat niet meer te bestellen is op de site, dan is een maat niet meer leverbaar bij onze leverancier en komt helaas niet meer binnen.
Dit kunt u vinden in onze Post:
Hoe bepaal ik mijn Beha maat?
Hiervoor hebben we een duidelijke matentabel gemaakt, deze is hier te vinden.

Algemeen

Alle productprijzen genoemd zijn inclusief BTW.
Wij beschikken niet over een fysieke winkel; afhalen is op afspraak wel mogelijk.

Bestellen

Stap 1: Producten selecteren

In onze webwinkel kunt u producten bestellen door middel van de 'In Winkelwagen' knop. Wanneer u een product heeft gekozen wordt u direct doorgestuurd naar uw winkelmandje. Hier heeft u de keus om het aantal aan te passen, het product uit het winkelmandje te verwijderen, verder te winkelen of verder te gaan met het bestel proces.

Stap 2: Inloggen of registreren (of verder gaan als gast dan kunt u deze stap overslaan)

Indien u al eerder geregistreerd heeft kunt u nu inloggen. Wanneer u nog niet eerder heeft geregistreerd kunt u direct uw gegevens invullen of via uw Facebook account dit automatische laten doen en op 'Registreer nu' klikken om verder te gaan met uw bestel proces.

Stap 3: Factuur- en leveringsadres

Hier kunt u uw gegevens die u tijdens het registreren heeft ingevuld zien. Indien uw afleveradres hetzelfde is als uw factuuradres kunt u verder gaan met de bestelling. Wanneer u een ander afleveradres wilt invoeren kunt u op 'Een ander afleveradres invoeren' klikken. Daar kunt u de benodigde gegevens invullen en verder gaan met de bestelling.

Stap 4: Verzendmethode

Hier selecteert u welke verzendmethode u wilt gebruiken voor uw bestelling. Na het selecteren van de verzendmethode kunt u verder gaan met de bestelling.

Stap 5: Betaalmethode

U heeft hierbij de keuze uit: Betalen via iDEAL, Paypal, Creditcard, Bancontact / Mister Cash, V Pay of vooruitbetalen via bankoverschrijving.

Stap 5: Bestelling controleren en bevestigen

Nu bent u aan het einde van het bestel proces. U kunt nu al de ingevulde gegevens controleren en de bestelling bevestigen. Zodra de bestelling bevestigd is, ontvangt u van ons een email met de factuur.
Het kan gebeuren dat u een fout maakt bij uw bestelling. Gebeurt dit, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen dan altijd uw bestelling aanpassen of annuleren mits deze nog niet is verzonden.
U kunt de status van uw bestelling volgen door in te loggen.
In de sectie 'Mijn account' vindt u de status van uw bestelling onder de tab 'Mijn bestellingen'. U wordt ook via de email op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.

Heeft u geen account aangemaakt kunt u altijd contact met ons opnemen over de status.

U wordt tevens op de hoogte gehouden van veranderingen in de status van de bestelling door automatische emails zodra de bestelling is geplaatst, betaald en verzonden.

Betaling

Voor vragen over betalingen en betaalmethoden verwijzen wij u graag door naar de pagina 'Betaalmethoden'.

De status van uw bestelling en het factuuradres kunt u terug vinden in de sectie 'Mijn account'.
Mocht uw vraag op deze manieren niet beantwoord zijn, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het formulier aan de rechterkant op deze pagina of mailen naar [email protected]

Verzending en levering

Voor vragen met betrekking tot de verzending en levering verwijzen wij u graag door naar de pagina 'Verzenden en retourneren'.

Retourneren

Voor vragen met betrekking tot retourneren verwijzen wij u graag door naar de pagina 'Verzenden en retourneren'.

Privacy

Voor alle informatie met betrekking tot uw gegevens en privacy verwijzen we u graag door naar de pagina 'Privacy Policy'.

Annulering

Indien u uw bestelling wenst te annuleren dan kunt u een email of bericht sturen naar onze klantenservice. Een bericht sturen naar onze klantenservice kan door het formulier aan de rechterkant op deze pagina in te vullen. 
Indien u een email wenst te sturen dan kan dit naar [email protected]

Vermeld in uw email of bericht altijd uw bestelnummer en om welk product of producten het gaat. Onze klantenservice zal uw bestelling dan annuleren en als er eventueel extra benodigde informatie nodig om de annulering door te zetten dan zal onze klantenservice contact met u opnemen.
Indien u een annulering doorvoert dan zal het openstaande bedrag binnen 14 dagen worden gecrediteerd. Het aankoopbedrag zal worden gecrediteerd naar een bank- of girorekening.

Garantie en Klachten

Neem dan contact met ons op met uw klacht, u heeft hier 2 maanden de tijd voor na ontdekking van het mankement.
Uw klacht kunt u per e-mail, ticket of telefonisch aan ons doorgeven, hierover ontvangt u een ontvangstbevestiging met de door u beschreven klacht, na ontvangst van de klacht zullen wij binnen 2 werkdagen reageren en ons best doen om deze naar uw tevredenheid op te lossen. 
Bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk is mogelijk. 
Mochten de bemiddelingen niet tot het gewenste resultaat leiden kan het geschil voorgelegd worden aan de geschillencommissie van het Webshop Keurmerk (beheerd door Teurlings & Ellens Advocaten te Amsterdam)
De garantieperiode op de zitjes, onderdelen en accessoires bedraagd 1 jaar. Mochten hierna mankementen ontstaan neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Mankementen kunnen vaak met behulp van een foto al beoordeeld worden voor snelle afhandeling.

Het nieuwe vervangende product wordt zonder kosten aan u verzonden, het terug zenden van het defecte product dient u zelf te verzorgen.

Nieuwsbrief

Door akkoord te gaan met de algemene voorwaarden gaat u akkoord met het ontvangen van de nieuwsbrieven van alle ondernemingen binnen Xusto VOF.

Xusto VOF heeft van verschillende internetwinkels een aparte nieuwsbrief waarvan u zich te alle tijde separaat kan afmelden.

Laat een reactie achter

* Verplichte velden

Acount informatie

Log in of maak een account aan:

Voor al uw vragen

Bell

Bel ons op:

085-06 09 662

E-mail

Mail ons op:

Mail ons:
8,5Review LogoWij scoren een 8,5 op Webwinkelkeur

Op en Top Zwanger

Steenstraat 19
5521 KN Eersel
Nederland Bekijk op Google Maps

NL821782290B01
08215723
NL04 RABO 0150 8137 40

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »